Veel gestelde vragen

Icon for verifiedHeb ik een account nodig?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Je kunt bij ons een bestelling plaatsen als gast zonder een account aan te maken.

Het is echt een kleine moeite een account aan te maken en vrienden helpen elkaar toch iets sneller is het niet?

Icon for shopping_bagHoe kun je bij ons een bestelling plaatsen?

Je kan met een account of als gast bestellen op onze webshop. Zoek je favoriete product(en) en volg de stappen hieronder:

1. Voeg je product(en) toe aan je winkelwagen door op de"Toevoegen aan winkelwagen"-knop te klikken.
2. Ga naar je winkelwagen en klik op de groene knop "Afrekenen".
3. Vul je persoonlijke gegevens in en kies je betalingsmethode.
4.Controleer je bestelling.
5.Rond je betaling af.

Wanneer je hebt betaald, ontvang je per e-mail een bestelling bevestiging.
Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendingsbevestiging.

Icon for coinWelke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

  • Bankoverschrijving
  • Credit Card
  • Klarna
  • IDeal
  • PayPal
Icon for coinHebben jullie mijn betaling ontvangen?

Wanneer we je betaling ontvangen en verwerken, ontvang je binnen 24 uur een bevestigingse-mail. Bij bankoverschrijvingen kan het tot 5 werkdagen duren voordat je betaling op onze rekening zichtbaar is en aan jouw bestelling is gekoppeld.

Heb je de bevestigingse-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map, soms komen e-mails daarin terecht.

Staat de e-mail ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Icon for coinKan ik achteraf betalen?

Shop vandaag je favoriete product, Je kan in 1 keer betalen of spreid het aankoopbedrag uit over 60 dagen en betaal in 3 rentevrije termijnen. Hoe?Klarna splitst je aankoopbedrag op in 3 gelijke delen. Je betaalt bij de aankoop, na 30 dagen en na 60 dagen via automatische incasso.

Icon for coinMoet ik bezorgkosten betalen?

De producten die je bij Verdro hebt besteld worden gratis bij je thuis bezorgd. We bieden je graag deze gratis service!

Ons magazijn en onze koeriers werken samen om je bestelling altijd op tijd te bezorgen.

Icon for truckVerzenden jullie naar eilanden en afgelegen gebieden?

Wij bezorgen overal in Nederland en België.

Icon for delivery_box_2Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is bezorgd?

Als je product beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je een oplossing kunnen bieden. Stuur ons gedetailleerde foto's van de schade als bijlage naar info@verdro.nl met vermelding van je bestellingnummer, zodat we sneller een oplossing voor je kunnen vinden.

Icon for truckWat als ik niet thuis ben op het bezorgmoment?

Vervoerders gaan hier op verschillende manieren mee om.

De vervoerder kiest een van de volgende opties:
• Je pakket wordt bij je buren bezorgd
• Je pakket wordt op een veilige locatie achtergelaten
• Je pakket wordt bij een servicepunt afgeleverd
• Je pakket gaat terug naar het depot, in afwachting van instructies

In de meeste gevallen laat de vervoerder je weten waar je pakket zich bevindt. Dit gebeurt per brief, SMS of e-mail.

Icon for coinHet betalen lukt niet, wat nu?

Is je IDEAL betaling mislukt?

Is je betaling via IDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met ons op en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Mijn Creditcard- of PayPal-betaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of PayPal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
Zowel PayPal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Mijn Creditcard- of PayPal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! We hebben geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. We gebruiken geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel ons als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.

Wat moet ik nu doen?

Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld IDEAL of vooruitbetaling. 
Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Icon for secureVeilig online shoppen

Hoe bescherm je je persoonlijke gegevens• Je persoonlijke gegevens zijn veilig zolang alleen Verdro.nl en jijzelf je accountgegevens weten
• Creëer een sterk wachtwoord voor je account. Vermijd het gebruik van je naam of verjaardag voor je wachtwoord(en).
• Controleer of je op de officiële Verdro website bent: ‘https://www.verdro.nl’ Een slotje in de URL-balk betekent dat je je op een beveiligde internetpagina bevindt.
• Pas op hoeveel informatie je online deelt. Hoe meer informatie je op het internet deelt, hoe kwetsbaarder je bent voor oplichters en identiteitsfraude.

Hoe bescherm je je netwerk• Log alleen in als je je netwerk en de website vertrouwt.
• We raden aan om inloggen te vermijden als de pagina er anders uitziet dan je gewend bent.
• Als de pagina er verdacht uitziet, sluit dan meteen alle tabbladen. Verdachte of frauduleuze e-mails of webpagina's die anders zijn dan 'verdro.nl' kunnen een risico vormen voor je persoonlijke informatie.

Icon for secureHoe herken ik een phising-mail?

Phising is een van meest voorkomende vormen van cybercriminaliteit. Phising-mails worden door hackers verstuurd om te proberen je persoonlijke informatie te krijgen of je op een link te laten klikken waardoor je systeem geïnfecteerd wordt met malware.

Bescherm jezelf tegen phising door te leren hoe je het herkent.

Zelfs als je een e-mail van ons verwacht, moet je op de volgende dingen letten:

• De e-mail is verstuurd vanaf een publiek domein, zoals “@gmail.com”. E-mails van ons eindigen altijd met @verdro.nl
• De spelling van het e-mailadres is onjuist. Bijvoorbeeld: @verRO.NL
• De inhoud van de e-mail benadrukt urgentie. Veel oplichtingse-mails vragen om directe actie, bijvoorbeeld: ""Klik op onderstaande link anders wordt je account over 24 uur gedeactiveerd.""
• Wordt je in de e-mail gevraagd om een prijs op te eisen? Of wordt je veel geld beloofd? Dit is phising.
• Geeft de e-mail garanties op creditcards of leningen nadat je een betaling hebt gedaan? Dit is phising.
• Doe nooit betalingen naar een onbekende ontvanger.
• Vraagt de e-mail je om account- of bankgegevens? Dit is phising. Wij vragen je nooit om het wachtwoord van je persoonlijke account.

Twijfel je nog steeds of wij je de e-mail hebben gestuurd? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Icon for secureIs het veilig om online te bestellen?

Tijdens het afrekenen, zit je in een beveiligde internetomgeving. Gevoelige informatie, zoals je naam, adres en creditcard-gegevens, zijn versleuteld middels een SSL-verbinding. Dit betekent dat je persoonlijke informatie niet door iemand anders gezien kan worden.

Icon for emailCommunicatie met ons

E-mails Voor klantgerichte diensten sturen we je alleen maar e-mails vanaf het officiële Verdro e-mailadres, info@verdro.nl.

Telefoontjes Sommige van onze afdelingen bellen klanten op voor onze klantenservice. Onze klantenservice vraagt je nooit om gevoelige informatie of bankgegevens te delen en bied ook nooit onverwacht een terugbetaling aan.

Wij communiceren echter voornamelijk via de email.

De rede hiervoor is dat je ons antwoord dan altijd even op je gemak kunt terug lezen. In sommige gevallen gaat het om veel geld en kan emotie en rol spelen. We lossen het samen op. Beloofd!

Icon for barcodeIk ben niet tevreden met mijn bestelling, kan deze worden geretourneerd?

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 14 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. U moet het op eigen kosten terugsturen, zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen.

Let op: Helaas kunnen we geen retourzendingen van sale artikelen of cadeaubonnen accepteren. 

Icon for emailIk heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen.

Als de vervoerder bij je langs is geweest toen je niet thuis was, krijg je per brief, SMS of e-mail informatie over de locatie van je pakketje.

Heb je geen bericht ontvangen van de vervoerder en is je pakketje nog steeds zoek? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Icon for truckIk heb een verkeerd adres ingevuld wat moet ik nu doen?

Als je een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres hebt ingevuld, beantwoordt je eenvoudig de bevestigingsmail van uw bestelling en bevestig je dit. Zodra je nogmaals hebt gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, dien je ons hiervan op de hoogte te stellen via e-mail op Info@verdro.nl. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.

Icon for truckWelke service zal mijn bestelling bezorgen?

Welke service zal mijn bestelling bezorgen?

We werken samen met meerdere bezorgservices voor onze verzendingen. Welke service jouw bestelling zal bezorgen, is afhankelijk van een aantal dingen:

•Het soort product
•Het volume van je product
•De bestemming van de verzending

Jouw pakket kan worden bezorgd door: DPD, Packs, Post NL. Jouw pallet kan worden bezorgd door: Rabelink, Thijs Logistiek. Wil je meer weten over verzending & bezorging?
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Icon for delivery_box_2Hoe lang duurt verzending?

Alle bestellingen worden verzonden binnen 24 tot 48 uur nadat je de bestelling hebt geplaatst afhankelijk van uw locatie en de snelste beschikbare service. Typische levertijd is tussen 2 en 5 werkdagen.

Houdt er alsjeblieft rekening mee dat wij zondag even rustig aan doen. Dan zijn we de rest van de week scherp voor jouw!

Icon for delivery_box_2Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je per e-mail een bestellingsbevestiging met een link naar de tracking-pagina.
Op de tracking-pagina staat de huidige status van je bestelling.

Heb je de bestellingsbevestiging niet ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map. Soms komen onze e-mails daarin terecht.

Staat de e-mail ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Icon for delivery_box_2Waarom ontvang ik mijn hele bestelling niet in één keer?

Je bestelling kan in meerdere delen worden bezorgd wanneer:

• Je pakketjes ons warenhuis op verschillende momenten verlaten.
• Je pakketjes door meerdere bezorgservices geleverd worden.
• De bezorgservice je pakketjes op verschillende momenten verwerkt.

Uiteraard willen we dit voorkomen maar het kan zijn dat een onderdeel niet op voorraad is waardoor we het later nazenden. We willen je dan niet laten wachten op de rest. Dit proberen we echter te voorkomen omdat bij ons duurzaamheid voorop staat.

Icon for truckWorden bestellingen ook in het weekend of ‘s avonds geleverd?

Weekendleveringen In het weekend worden bestellingen alleen op zaterdag geleverd.

Avondleveringen Je bestelling kan ’s avonds worden geleverd, maar dit is afhankelijk van de vervoerder en is geen standaard service.

Icon for couponHoe kan ik mijn product voorbereiden en retourneren met herroepingsrecht?

Retourneer je product uiterlijk 14 dagen nadat je ons hebt geïnformeerd over het gebruik van je herroepingsrecht.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst het product retour bij ons aan te melden, wij zullen dan kosteloos een retourlabel voor jou aanmaken.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via Info@verdro.nl Wij ontvangen graag een foto van de staat van het product en de verpakking, we zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je betaalt de kosten van het retourneren van het artikel soms zelf. Wij informeren jou hierover na ontvangst van jou retourmelding. Dus je weet voor retoursturen waar je aan toe bent. Wel zo fijn.

Icon for questionIk heb een vraag, kun je alstublieft helpen?

Absoluut! Stuur ons dan een e-mail naar Info@verdro.nl en we zullen helpen je graag op welke manier dan ook.

Kan ook makkelijker door naar de contact pagina te gaan en daar je vraag te stellen.

We ontvangen een groot aantal e-mails. Als je snel antwoord wilt krijgen, voeg dan even bestellingnummer toe en adresseer het probleem duidelijk, bedankt.

  • Gratis verzending

    Gratis verzending

    Wij verzenden al onze producten altijd gratis binnen Nederland en België.

  • 24/7 Klantenservice

    24/7 Klantenservice

    Heb je een vraag of opmerking? Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar!

  • Veilig afrekenen

    Veilig afrekenen

    Reken veilig af in een 100% SSL-beveiligde omgeving

  • Retourneren

    Retourneren

    Bij ons kan je binnen 14 dagen gemakkelijk retourneren!

Footer image

© 2024 Verdro.nl, Mogelijk gemaakt door Verdro.nl, voor jou!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.